W ostatnim czasie coraz więcej osób decyduje się na promocję firm w Internecie metodą marketingu szeptanego, określanego również jako buzz marketing czy womm (z angielskiego world of mouth marketing). Polega on na zachęcaniu klientów do produktu lub usługi, w taki sposób, że wygląda to na spontaniczne polecenie. Nie zawsze jednak są to akcje skuteczne. Podpowiadamy, co zrobić, by odnieść sukces z pomocą marketingu szeptanego.
Marketing szeptany – co zrobić, by był skuteczny?
Przede wszystkim, kampania powinna być dobrze przygotowana i przemyślana. Jeżeli chcemy jedynie zaspamować fora entuzjastycznymi opiniami zadowolonych „klientów”, lepiej zrezygnujmy z tej metody. Prawdziwy marketing szeptany opiera się o ciągłe monitorowanie internetu i reagowanie na realne pytania i problemy internautów oraz stymulowanie zainteresowania produktem.
Grupa Mmarketing
Grupa Mmarketing przygotowuje skuteczne kampanie marketingu szeptanego działając poprzez wielu członków licznych zamkniętych społeczności, którzy są w stanie wychwycić pojedyncze pytania internautów i na nie zareagować. Działania te koordynuje Mama Marketing.
Poznaj ofertę grupy Mmarketing.